Helmi en Marthe in Oeganda - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Marthe Helden - WaarBenJij.nu Helmi en Marthe in Oeganda - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Marthe Helden - WaarBenJij.nu

Door: Helmi

Blijf op de hoogte en volg Marthe

16 Maart 2014 | Nederland, Barendrecht

16 maart
Hallo allemaal
Ons eerste bericht uit Oeganda. Na een hele lange maar prima reis zette we zaterdagavond om 11 uur plaatselijke tijd voet op Afrikaanse bodem. Voor Marthe de tweede keer en voor mij de eerste. Even overwogen om de grond te kussen, maar toch beetje vreemd gezicht misschien.
We verbleven dit weekend in de B&B bij Paul en Claire, een Nederlandse man en een Oegandese vrouw. Toen we aankwamen was de stroom zeer beperkt, maar gelukkig net genoeg voor internet en het thuisfront op de hoogte gebracht van de aankomst.
Gisteren in Entebbe de eerste kennismaking met Afrika. De winkeltjes (soort container waar de klep van openstaat), achterop een boda boda gezeten (brommertaxi) en onze voeten laten doen bij een pedicure, in dit geval een man. Compleet met scrub en kuitmassage. Een hele belevenis. De hele behandeling duurde bij elkaar 2 uur en was heel relaxed. Lekker gekletst over Holland en Oeganda. Marthe wilde de jongeman meenemen als personal pedicure! Vandaag hopen we Robert te ontmoeten (de vriend van Adger) en met hem naar Kampala te reizen. Daar heeft Marthe een hotel gereserveerd.

• 22 Maart 2014 - 11:27

De Buren:

Leuk dat we een berichtje hebben ontvangen via Wim en nu op waar ben jij nu.nl
    En nu weer even terug waar je zolang bent geweest het zal voor Helmi wel even wat anders zijn.
    Het zal een hele aparte ervaring zijn en emotioneel zeker voor Marthe .We zijn erg nieuwsgierig naar.
    het vervolg.

Goede reis verder De Buren