Rekeningnummer & Adres - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Marthe Helden - WaarBenJij.nu Rekeningnummer & Adres - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Marthe Helden - WaarBenJij.nu

Rekeningnummer & Adres

Door: marthevanhelden

Blijf op de hoogte en volg Marthe

22 Januari 2011 | Nederland, Barendrecht

Beste volgers,

Bijna is het zo ver, vanavond neem ik al afscheid van velen van jullie. Vrijdag is het zo ver.

Huize Amecet heeft veel hulp nodig. Wilt u een bijdrage doen? Overmaken kan naar de rekening van de NGK Maranatha, hierdoor is uw gift aftrekbaar van de belasting.

Rekening 19.97.580 t.n.v. Ned.Ger.Kerk Barendrecht
o.v.v. Marthe van Helden - Oeganda

Uiteraard vind ik het heel leuk om van u te horen als ik in het verre Afrika ben. U kunt reageren op deze site maar ook ben ik per post bereikbaar. Een brief/kaart kunt u sturen naar onderstaand adres:


Marthe van Helden
P.O.Box 792
Soroti
Uganda

Alvast bedankt!

Groetjes,

Marthe

  • 23 Januari 2011 - 15:03

    Joostvdtorre:

    spannend en supertof! a chance of a lifetime..ik zal wat geld sparen (A)...

  • 24 Januari 2011 - 14:35

    Arie Van Der Vlies:

    Geniet ervan en sterkte.

  • 26 Januari 2011 - 15:54

    Sjoerd Van Meulen:

    Nog op de valreep voor je vertrek, heel veel plezier en succes in Oeganda!

    Ik kon helaas niet op je afscheidsfeestje zijn, daarom maar op deze wijze;)

  • 29 Januari 2011 - 10:27

    Mia Bijl:

    hallo marthe
    ik wil je een heel fijne tijd toe wensen en GODS zegen in alles geniet er van en deel je liefde uit aan de kinderen die daar naar hunkeren ik vind het echt super dat jonge meiden zoals jij zulke mooie dingen doen ikwens je heel veel liefde kracht en gezondheid toe mia bijl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barendrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2014

Helmi en Marthe in Oeganda

24 April 2011

Thuis

16 April 2011

Jinja en het regenwoud

04 April 2011

Weer een hoop te vertellen!

27 Maart 2011

Een drukte in Amecet
Marthe

Met Catherine

Actief sinds 19 Dec. 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 36848

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 02 April 2014

Helmi en Marthe in Oeganda

28 Januari 2011 - 24 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: