Thuis - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Marthe Helden - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Marthe Helden - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: marthevanhelden

Blijf op de hoogte en volg Marthe

24 April 2011 | Nederland, Barendrecht

Lieve allemaal,

Ik ben na een lange reis weer veilig thuis gekomen. De drie dagen in Entebbe waren nog erg fijn. Ik ben naar de zoo geweest, die wonder boven wonder erg veel weg had van de dierentuin hier in Nederland. Verder veel uitgerust, en films gekeken. Op zaterdag ben ik samen met Claire (de vrouw van de eigenaar van het guesthouse) naar de botanische tuin gegaan. Het was erg gezellig, en vanuit de tuin hadden we mooi uitzicht op het Vicotoria meer. Zaterdagavond werd ik rond 8 uur opgehaald door een taxi die mij naar het vliegveld bracht. Alles ging goed, en rond 7 uur 's ochtends kon ik mijn familie weer in de armen sluiten, eindelijk! Heerlijk om weer thuis te zijn! Kleine dingen als een schone wc, en wc-papier dat normaal afscheurd waren een genot. Mijn tas ligt nog op me te wachten, maar eerst gezellig samen zijn met de mensen die ik zo heb gemist. Ik wil iedereen bedanken voor het meeleven, de berichten en alle leuke kaartjes. Ik zal van de week nog even proberen wat foto op mijn site te zetten van de gehele reis.
Groeten uit het voor mij koude Nederland
Marthe

  • 24 April 2011 - 17:44

    Sjoerd:

    Yeahh je bent weer terug hoop je snel weer te zien!!

  • 24 April 2011 - 18:31

    Jacqueline:

    fijn dat je er weer heelhuids bent, hoop je snel weer te zien
    Geniet lekker met de familie!!!!

  • 24 April 2011 - 18:40

    Lisette:

    Hoi Marthe
    Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je familie en je vrienden, die tas kan inderdaad wel wachten. Hopelijk wen je snel weer aan alle Nederlandse dingen.
    groetjes Lisette

  • 24 April 2011 - 18:40

    Esther:

    Welcome home :) tot snel bij de stam?!:)
    Xxx

  • 24 April 2011 - 18:41

    Esther:

    Welcome home :) tot snel bij de stam?!:)
    Xxx

  • 24 April 2011 - 20:31

    Heleen:

    Het was leuk om je vanochtend weer te zien en even te spreken. Nu weer wennen aan alles hier en bijkomen van alles wat je hebt meegemaakt.Geniet van je familie en vrienden!

  • 25 April 2011 - 11:49

    Coby Van Liere:

    Hoi Marthe

    Welkom thuis in Barendrecht.

    Het zit erop en nu lekker nagenieten en alles een plekje geven. Els en de meiden hebben we vrijdag alweer ontmoet hier in Goes . Els en de meiden zijn hier al geweest met de mango's die Mary had mee gegeven. Het is leuk ze wee te zien.

    groetjes

    Coby

  • 25 April 2011 - 20:30

    Paulien Jeurissen:

    Hi Marthe,
    fijn dat je weer veilig thuis bent. We hopen dat je nog lang kan nagenieten van deze bijzondere ervaring, die je nooit meer zal vergeten!
    Bedankt voor je mooie verhalen, waardoor het leven van Afrikaanse kindjes opeens heel dichtbij kwam..
    Paulien, Jurgen, Thomas en Niels

  • 26 April 2011 - 17:10

    Els Van Teylingen:

    Hoi Marthe, fijn om weer thuis te zijn!!!! Geniet van alles wij hebben het goed en hebben opeens internet verbinding. Dus ik konje bericht lezen. Goede reis gehad en nu weer wennen aan Nederland, heb je Elske nog gezien???

    groetjes van Els en de meiden!

  • 21 Juni 2012 - 15:33

    Hoi Marthe:

    Als je weer naar Uganda gaat, bel me dan even. Ik heb misschien nog wel een waarde volle tip. ( Marcel H )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barendrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2014

Helmi en Marthe in Oeganda

24 April 2011

Thuis

16 April 2011

Jinja en het regenwoud

04 April 2011

Weer een hoop te vertellen!

27 Maart 2011

Een drukte in Amecet
Marthe

Met Catherine

Actief sinds 19 Dec. 2010
Verslag gelezen: 1184
Totaal aantal bezoekers 36818

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 02 April 2014

Helmi en Marthe in Oeganda

28 Januari 2011 - 24 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: